آموزش کاردستی | قاب عکس زیبای اربعینی
  • کد مطالب: ۱۷۷۰۳۰
  • /
  • ۱۴ شهريور‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴

آموزش کاردستی | قاب عکس زیبای اربعینی

اکنون که به اربعین حسینی رسیدیم و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام‌حسن مجتبی(ع) نیز نزدیک است شاید دوست داشته باشید قابی زیبا از جملات یا عکس‌های مربوط به این مناسبت‌ها برای خودتان بسازید.

طاهره عرفانی  - چه‌طوری درست کنیم؟

اکنون که به اربعین حسینی رسیدیم و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام‌حسن مجتبی(ع) نیز نزدیک است در بسیاری از مجلات یا روزنامه‌ها گاهی جملات یا تصاویر زیبایی از مراسم عزاداری‌ها می‌بینید که شاید دوست داشته باشید آن‌ها را برای خودتان نگه دارید.

اگر دوست دارید قابی زیبا از جملات یا عکس‌هایی از مناسبت‌های مذهبی داشته باشید، همین حالا با ما همراه و دست‌به‌کار شوید.

ابتدا تعداد زیادی کاغذ مستطیل یک‌اندازه برش بزنید. آن را از وسط تا کنید. دوباره از وسط تا کنید تا خطی وسط آن ایجاد شود. آن را باز کنید. دو طرف کاغذ را روی خط تاشده وسط تا کنید. اضافه‌ها را به پشت تا کنید.

از همان طرفی که تا کرده‌اید از وسط تا کنید. کاغذ‌های تاشده را مطابق شکل داخل هم کنید. در پایان، دو سر کاغذ تاشده را چسب بزنید و داخل هم قرار دهید. از کارتن و یا جعبه دایره‌ای به اندازه قاب برش بزنید و به پشت قاب بچسبانید.

حالا عکس و نوشته‌های زیبای انتخابی خود را داخل قاب بچسبانید. کاموا یا نخی را از پشت به قاب بچسبانید. قاب را روی دیوار اتاقتان نصب کنید.

 

چی لازم داریم؟

خرده کاغذهای رنگی
قیچی
چسب مایع
و مجلات باطله
روزنامه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.